پیام تبریک


حوًای بی آدم

دستهایی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.

کوروش کبیر

7آبان روز بزرگداشت کوروش بزرگ به همه شیر بچه های ایران زمین آریایی مبارک باشه .



نظرات شما عزیزان:

دخترآریایی
ساعت14:47---25 آبان 1391
درود بر شما
ممنون از نظرتون
لینکتون کردم
موفق باشید


ابو الفضل
ساعت16:38---13 آبان 1391
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !
.


دختر بداخلاق
ساعت17:01---12 آبان 1391
سلام اجی جون
مرسی که بهم سر میزنی و مرسی از نظرت


milad
ساعت16:48---9 آبان 1391
راستی لینکت کردم

بهار
ساعت12:20---8 آبان 1391
سلام گلم.
خعلی خوشالم که لبخندی حتا گذرا رو لبات نشوندم با حرفام...
ممنونم که بهم سر میزنی...
این روز بزرگ به تو هم مبارک باشه.
خوش باشی رفیق


milad
ساعت1:45---8 آبان 1391
گرامی باد پس این روز فرخنده ما چ از دنیا بی خبریم مرسی وبت قشنگه ب منم سر بزن

باران
ساعت13:55---7 آبان 1391
ز این میعادگاه تکراری خسته ام!







بیا این بار جای دیگری قرار بگذاریم،







برای با هم بودن،







جایی جز خیالم...!!!

ممنونم از نظر پربارت،وبت عالیه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم عزیزم


اميد
ساعت12:08---7 آبان 1391
درود بر شما نظر شما را در تارنماي خود خواندم خوشحال شدم كه تارنماي مارا مورد محبت قرار داديد
به هر حال بنده خواستار تبادل لينك هستم البته ميدونم كه تبادل لينكتون هوشمنده ولي من به هوشمند بودن تبادل اعتقاد ندارم اگرم توجه كرده باشي تارنماي بنده تبادل لينك هوشمند ندارد

خواهش ميكنم من را با نام ايران نگين هستي لين كنيد و كد بنر مارو داخل تارنماتون قرار بديد

" width="140" height="200" alt="آریاییان">


بدرود اريايي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:54 توسط فریاد| |


Power By: LoxBlog.Com